Eco-blog Barattopoli

Non sprecare: o lo mangi, o ti...

Lo spreco alimentare è uno dei problemi più seri che la nostra società deve affrontare nel più breve tempo possibile. Una vera e propria piaga sociale, visto che 1/3 del cibo prodotto,...

Se non lo mangi, ti multo
Cinzia Iaccarino

ECHT koopje! DIRECTE VERKOOP, zonder tussenpersonen, van een zeer lichte flat

in klein verband van recente bouw in Godo (RA) met lift. Ontwikkeld op twee niveaus en bestaande uit: hal, woonkamer met kitchenette, woonkamer (mogelijk gebruik als 2e slaapkamer), badkamer op het eerste niveau; toegang tot het tweede niveau door middel van handige gemeubileerde trap. Op de tweede verdieping is er een grote en lichte tweepersoonsslaapkamer, ...

🤔 Log in om te reageren